Hemma från Alanya!


Bild: "The doors" Oskar och Johanna!

Hallå där ute!

Nu är jag hemma igen efter två veckor fyllda med sol, bad och festande i Alanya! Helt jävla underbart har det vart. Jag och Johanna bodde på Perle Apart Otel, det var inte direkt världens bästa hotell men vi överlevde. Det var väl mest hur hotellen sköttes som vi störde oss på, men jag tror att de flesta hotellen där var så. 

Facebook har fyllts på med nya vänner och i augusti är en resa till Göteborg planerad! Den här resan kommer varken jag eller Johanna glömma och nästa sommar blir det en sista minuten, dock inte till Turkiet!

Hoppas ni haft det bra utan mig, för jag har haft det AWESOME! *skratt*

puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hejsan ! Jag ska åka till Alanya i September och vi ska bo på Perle hotel, är det ett bra hotel ? Ligger väldigt centralt va ? Trevlig Blogg ! :)

2010-08-05 @ 20:50:04
URL: http://amandamsc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0