Summer of 2010


Bild: Mamma & Johanna

Hej där!

Jag har vart världens tråkigaste och totalt struntat i bloggen sen jag åkte till Alanya, förlåt! Men jag har bara inte orkat. Igår kom jag hem från Gotland och åkte direkt till Jannie från båten. Har inte jobbat så mycket i sommar efter att jag kom hem från Alanya eftersom att jag åkte till Gotland nästan på en gång. Men hann sjunga lite snabbt i Bålsta lite snabbt i alla fall. Blev lite nya och lite gamla låtar, nostalgin blev dock inte fulländad förns jag sjung "Fattig bonddräng" tillsammans med Olle. Roligt som fan vare i alla fall!

Ni får ha en fortsatt awesome sommar, så hör jag av mig när jag kan!

(letar fortf. febrilt efter kamerasladden så att lite nya ljudklipp kan läggas upp)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0