Dag 4.

Godmorgon!

Status:
Viktnedgång: 2.4 kg
Humör: Glad
Dagens träning: Promenad 30 min
Hej hopp!
Jag har inne på dag 4 och har redan gått ner nästan 2 och ett halvt kilo. Fett nöjd, undrar hur mycket det kommer bli på två veckor! Ska köra så gott jag kan på gymmet direkt när skolan börjar iallafall, så då lär det ju gå ännu snabbare! Awesome!
Den nyttiga glassen jag provade igår som jag slängt ihop av en påse vaniljpulver och 3 dl vatten från xtravaganza smakade som en blandning av...
+  
Vanilj                               is                             sand
Smakade alltså inte gott alls! Menmen, det skadar inte att prova, right? :)
Har precis druckit en Nutrilett Hunger Control Smoothie (Nordic Berries) Lika gott som vanligt! Mums. Till lunch och middag lär det bli en chokladshake från xtravaganza och en ny smak, jordgubb från Naturdiet!
Tjingenling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0