Dag 1.

Regler:
* Du får dricka tre mål om dagen.
* Du får absolut inte äta en enda liten tugga av någonting - då bryter du den ketogena fasen.
* Du får inte tugga tuggummi eller äta minttabletter.
* Du måste dricka minst 2 liter vatten om dagen.
* Du äter 6 stycken omega3 i samband med det första målet på dagen.
Mål 1 valde jag att äta en shake från Herbalife. Den bestod av 2.5 dl mjölk och 2 matskedar pulver. Ingen av pulverdieterna är direkt god, och det här är ingenting jag tänker testa igen! Äckligt!

Mål 2 blev en grönsakssoppa från Xtravaganza. Först blandade jag i pulvret i 1 dl kallt vatten medans jag kokar 2 dl vatten på sidan om. När vattnet börjat koka tar jag bort det från plattan och låter det svalna lite, sedan blandar jag ihop pulvret+det kalla vattnet med det varma vattnet. Klart att äta! Helt okej!


Mål 3 fick bli en ready.to-go shake från Xtravaganza, den är bara att ta ut ur kylskåpet och den smakar exakt som drycken "pucko". Det här är definitivt det godaste jag smakat på länge. Sjukt gott!

Dag 1 avklarad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0