Viktminskning - motivation!

Bild: Just another tattoo
Okej, innan man börjar gå ner i vikt måste man ju för fan ha lite motivation!

För ca. 2 veckor sen hittade jag jorden vackraste klänning, men den fanns bara i två storlekar under mig. Mitt mål är att jag ska först komma i en t-shirt jag har hemma som jag hade när jag var smal, och när jag kommit i den ska jag åka och testa klänningen igen! När jag väl kommit i klänningen så är det dags för mig att avsluta dieten och belöna mig själv med en tatuering!
Så som ni kanske förstår är jag motiverad till tusen att det här ska funka.
Så kom ihåg - den viktigaste ingrediensen i viktminskning är motivation!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0